Klacht Desti Travel: vakantieklacht door overboeking hotel

marlo

Door overboeking hotel kregen we een ander hotel. Aangegeven dat we dit niet willen maar ze zeiden dat we een upgrade van 3 * naar 4 * kregen en dat hij (die geen die belde) er pas nog geweest was.
We zaten 1 1/2 uur inde buste wachten op transfer door fout host (teveel mensen in bus) waardoor discussie chauffeur/host.
In hotel 5 X een kamer aangeboden gekregen, waren stuk voor stuk vies, erg warm, er hing een vieze lucht en andere mensen konden met hun kaart jouw kamer binnen. Kreeg zelfs een kamernr waarvan andere mensen net de kamer hadden geweigerd. Met 6 mensen gehele nacht opgebleven en geklaagd bij de reisleider. Zou de volgende dag met oplossing komen. We hebben tot 's middags moeten wachten en werden toen met zessen naar een ander hotel overgebracht. We hebben thuis een schriftelijke klacht ingediend zou binnen een maand behandeld worden. Een aantal mails en een telefoontje verder is er nog geen antwoord.

Wij hebben Desti Travel het voorstel gedaan om een deel van onze reissom i.v.m. vakantie verderf terug te betalen.
Onze vakantie was een grote teleurstelling. Wij zijn oververmoeid en met veel stress terug thuis gekomen. Onze vakantiedagen en vakantiegeld zijn we kwijt en een hoge telefoonrekening rijker. Ook wij moeten hard werken voor ons geld. Ons probleem is tot nu toe niet bevredigend opgelost. Uit eindelijk willen we er niet meer elke dag mee bezig zijn en het afgehandeld hebben.

Wij vinden dat Desti Travel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Desti Travel?