Opgelost door Destindealshop.nl: Geld kwijt en geen artikel

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 437917
Gebruiker
Joy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb op 18 januari een schoonmaakborstel besteld. Ik heb echter nog steeds niets binnen. Had een track en trace code, die gaf aan dat het pakket op Schiphol aan de lokale vervoerder is meegegeven. Dat zou DHL zijn maar die weten niks van dit pakket. Heb Destin al meerdere keren gemaild. Ze zeggen dat ik met de vervoerder contact moet opnemen, dat heb ik gedaan maar kom dus niet verder. Dus ik blijf mailen, maar nu blijft het stil. Heb geen borstel en ook ben ik mijn geld kwijt 😡. Nu word er op Facebook voor diezelfde borstel reclame gemaakt maar dan onder een andere naam. Zullen dezelfde oplichters wel zijn.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Destindealshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Joy
    Datum
    Ik heb het pakket ontvangen, heeft belachelijk lang geduurd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze boden geen oplossing. Het pakket kwam ineens tevoor schijn. Vraag me niet hoe het bijna vier maanden onderweg kan zijn
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Destindealshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen