Klacht Detoxformule.nl: Afslankpil zonder toestemming geleverd.

# 196628
Dinie

Bij detox formule per mail informatie gevraagd naar afslankpillen. Ook gelijk een vraag gesteld of het te combineren valt met mijn medicijnen. Ik heb gezegd dat ik het aan het umcg groningen eerst wil overleggen. Mijn arts was smiddags niet aanwezig maar zou mij bellen. Wat schetst mijn verbazing de andere dag komt er een pakje niet duidelijk dat het van detox was. Direkt gemaild maar de mail komen via een beantwoord systeem steeds terug. Klarna was het contactpunt voor de administratie. Mijn verhaal genoteerd en het pakje retour afzender gestuurd. Na een week had ik het pakje weer terug. Toen via post nl. Verstuurd. Ik heb geen produkt maar krijg wel steeds aanmaningen met iedere keer 20 euro erbijgeteld. Wat een vreselijke firma. Volgens hun was het pakje te laat en beschadigd aangekomen. Ik kreeg geen vergoeding. Dringend verzocht het pakje dan aan mij terug te sturen. Ik betaal niet iets dat ik niet in huis heb. Een drama nooit meer wat gehoord wel aanmaningen.

Detox formule heeft verzonden zonder mijn toestemming dus geld terug

Wij vinden dat Detoxformule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Detoxformule.nl?