Klacht Detoxformule.nl: Denkt een proefpakket en bent gewoon belazerd omdat het een betaald product is,

Belachita

Dit is wat ik naar Detox Formule heb gemaild:

Ik ben echt verbaast over jullie en enorm teleurgesteld. Ik heb via Facebook een proefpakketje aangeklikt en dat was echt een proefpakket! Ik krijg dat binnen via DHL en moest ervoor tekenen wat ik al raar vond. Ook zijn het nog eens 60 pillen wat ik wel veel vind voor een proefpakket maar oké ik denk zal wel goed zijn. Er zit verder geen schrijven niks bij? Nu krijg ik een ingebrekestelling binnen van €84,95 omdat ik NIET op mail heb gereageerd (nooit ontvangen) en verdorie ook nooit niet een factuur van jullie heb gehad. HET IS EEN PROEFPAKKET!. Ik heb er nog zeker 50 pillen in zitten en ga zeker deze rekening niet betalen. Heb net geld om van te leven en dan zou ik duren pillen gaan aanschaffen. Dat kan ik niet eens. Sorry maar jullie belazeren de boel echt. Graag een reactie en zeker dat ik niet de rekening hoef te betalen.

Niet die factuur van €84,95 moeten betalen

Wij vinden dat Detoxformule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Detoxformule.nl?