Klacht Detoxformule.nl: DetoxFormule besteld en dezelfde dag nog geannuleerd

Klachtnummer
# 192914
Gebruiker
Elliskroon
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 19-10-2016 DetoxFormule besteld, zag later pas de vel klachten.
Heb toen gelijk een annulering mail verstuurd.
De 20-10-2016 telefonisch contact opgenomen, kan niet geannuleerd worden i.v.m. dit een automatisch systeem is.
Heb wel het volgende als antwoord op mijn mail gekregen.
Wij hebben geen abonnement of vervolgzendingen.
Wij nemen aan u van dienst te zijn geweest.
m.vr.gr. Lisa van Dijk.
Op 26-10-2016 telefonisch contact gehad, u heeft wel degelijk een bestelling geplaatst.
Maar ik heb deze tot heden niet ontvangen !
O, dat ga ik voor u uitzoeken en neem dan gelijk contact met u op via u mail.
28-10-2016 weer een mail gestuurd i.v.m. nog niets vernomen.
Tot heden op beide niets vernomen
Maar ondertussen zit ik wel met een rekening van Billink die voor 03-11-2016 moet worden betaald. En alleen DetoxFormule kan de betalingsopdracht intrekken.

De oplossing

Een bevestigingsmail van de annulering DetoxFormule.nl bestelling.

Intrekking betalingsopdracht bij Billink.nl
1THY2016101905314434

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Detoxformule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Detoxformule.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen