Klacht Detoxformule.nl: geen adres krijgen van Detoxfomule.nl en afwijzend antwoord op je vraag geven

hoof

Ik heb het pakketje dat via GLS is afgeleverd op 01-06-2017 bij het afleverpunt geweigerd en op 1-6-2017 terug laten sturen via GLS maar die kunnen niet leveren op postbus. Ik heb bewijs bijgevoegd dat ik het terug heb laten sturen.
Heb contact gehad met GLS klantenservice tel: 088-5503534 voor uitleg.
Aangezien ze geen adres hebben maar wel postbus kunnen ze het pakketje niet retourneren.
Ik vind dit wel raar, wel afgeven en niet terug kunnen sturen , wordt hier moedeloos van.
Ik heb 7-6-2017 nog contact gehad met Detox en kreeg te horen dat het via postbus terug moet. Ik kreeg geen adres. De vraag die ik gesteld had in de mail wordt gewoon genegeerd.
Door dit probleem kan het niet retour binnen die 2 weken en notabene heb ik het pakketje geweigerd! en nooit voor getekend.Ligt waarschijnlijk bij GLS
krijg wel een herinnering voor betaling voor iets wat ik nooit heb ontvangen of getekend heb.

Ik heb het pakketje geweigerd nooit ontvangen of getekend wens dus ook geen rekening of herinnering te krijgen. Detox formule kan het pakketje zelf opzoeken via pakket nr. 56640009000640.

Wij vinden dat Detoxformule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

hoof

Ook een klacht indienen over Detoxformule.nl?