Klacht Detoxformule.nl: Ik ben opgelicht door DetoxFormule.

Rob van B

Op 30 augustus 2017 om 10.09 uur ontvang ik een mail op mij prive-mailadres met de melding dat ik een bestelling zou hebben geplaatst bij DetoxFormule. Op deze zelfde 30 augustus heb ik een mail teruggestuurd met de vraag wat dit voor flauwekul is en dat ik helemaal niets heb besteld. Ik krijg daarop het volgende antwoord van Anna van DetoxFormule: (Zie DF Bijlage 1). Anna geeft dus aan om de producten niet in ontvangst te nemen. Ik heb deze producten dan ook nooit ontvangen, dan wel in ontvangst genomen. Dit heb ik ook gemeld toen de herinneringen om te betalen bleven komen. Ik heb aangegeven dat het product teruggestuurd zou moeten zijn omdat ik helemaal niets heb ontvangen. Anna geeft aan niets te hebben ontvangen en vraagt vervolgens of ik een track en trace nummer voor haar heb. Ik denk bij mijzelf: je geeft aan om de producten niet in ontvangst te nemen waardoor deze automatisch worden teruggestuurd, nee daar krijg ik geen track en trace nummer van. Vervolgens vraag ik aan Anna of zij misschien een track en trace nummer voor mij heeft van het zogenaamd verzonden pakket. Hierna is het stil gebleven en is het incassobureau (CIB) mij alleen maar lastig blijven vallen en dreigen met hogere incassokosten als ik niet betaal. Dit is een mooi verdien model voor deze beide partijen!

Op verzoek van mijn raadsman heb ik inmiddels aangifte bij de politie gedaan van internet-oplichting en het schenden van mijn privacy gegevens. Ook ben ik voornemens om een melding bij de NVWA te maken en om AvroTros Radar van deze zaak op de hoogte te stellen. Als ik zo eens Google dan zie ik namelijk dat ik niet de enige ben en ik denk dat er best interesse is als er meer dan 200 klachten over DetoxFormule te vinden zijn op het internet en bij de Consumentenbond.

Het intrekken van de vordering met alle bijgekomen incassokosten.

Wij vinden dat Detoxformule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!