Klacht Detoxformule.nl: Ik blijf maar aanmaningen krijgen!

IW

Pakketje ontvangen, maar naar alle klachten gelezen te hebben wilde ik afzien van het product. Na het nergens kunnen vinden van een retouradres, dit retourafzender gestuurd. Niet aangetekend nee! Daar kwamen ze later mee toen het bedrijf beweerde het pakket niet retour te hebben gehad.

Na eindeloos mailcontact en toch met veel moeite de aankoopkosten van 40,00 euro betaald. Nu blijft het bedrijf via Segoria aanmaningen sturen. Ik wordt er gek van!

Ik wil dat het Segoria stopt met aanmaningen sturen, en dat iemand eens gaat kijken wat voor stinkend bedrijf Detoxformule.nl is met zijn neppillen. Kappen met de verkoop misleidende troep! En ik eis mijn geld terug, want ik heb simpelweg afgezien van een aankoop, en dit ongeopend teruggestuurd naar een nergens te vinden retouradres.

Wij vinden dat Detoxformule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Detoxformule.nl?