Klacht Detoxformule.nl: Link zaken doen met Detox en Billink

pillenbakker

Heb via FB mijn gegevens ingevuld voor gratis proefpakket Detox, krijg vervolgens factuur van 59,95 en heb gevraagd om dit terug te mogen sturen want hier heb ik niet om gevraagd.
vervolgens heb ik via de site proberen op te zoeken waar het pakket naar toe moest en mail gestuurd of het daar naar toe kan omdat op internet het klachten regende van dit bedrijf.
geen reactie op gehad maar omdat de 14 dagen retourtijd voor bij waren heb ik toch maar het pakket aangetekend opgestuurd zodat ik niet de discussie zou krijgen over wel of niet verstuurde pakketten.
vervolgens gaan ze aanmaningen sturen via no-reply-mails en als je wilt reageren dan zeggen ze : eerst betalen en als het correct is sturen we je geld terug. maar ik denk dat als ik betaal dat je het nooit meer terug krijgt.

stoppen met aanmaningen sturen, en mensen eerlijk behandelen en zo duidelijk mogelijke informatie geven voor dat je een pakket kunt aanvragen.

Wij vinden dat Detoxformule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!