Klacht Detoxformule.nl: Misleidende advertentie online, welke als popup in beeld verschijnt.

Hillie

Ik heb via een online advertentie een bestelling voor afslankpillen gedaan in de veronderstelling dat dit een gratis proefpakketje was. Ik heb ook geen bevestiging ontvangen van de bestelling. Ook is er nooit iets van een bedrag genoemd. Achteraf blijkt dat de bestelling 2 x geplaatst is, omdat ik geen bevestiging kreeg, dacht ik dat het niet goed over was gegaan en heb het formulier nogmaals ingevuld. Een paar dagen later kreeg ik al een factuur van 59 euro via de mail. Hierop heb ik de pillen retour gedaan en een mailtje gestuurd dat de pillen onderweg waren. Helaas heb ik geen verzendbevestiging daar ik de pillen in de brievenbus heb gedaan. Toen heb ik de factuur betaald. Achteraf blijkt dus dat voor de 2e bestelling nog een factuur open stond van 59 euro, welke inmiddels was opgelopen naar 79 euro. Nog maar eens een mailtje eraan gewaagd, en kreeg via de mail te horen dat de pillen inmiddels aan waren gekomen maar 2 weken te laat en dat de 2e factuur nog gewoon open stond. Daarop heb ik gereageerd dat ik eigenlijk niet van plan was om te betalen voor iets wat ik uiteindelijk niet heb gehouden, maar kreeg verder geen reactie meer. Dacht er vanaf te zijn, helaas kreeg ik vandaag een verzoek van het centraal invorderings bureau om binnen 5 dagen een bedrag van 100 euro over te maken. Dit heb ik uiteindelijk gedaan, maar ik blijf het een misleidend geheel vinden. Met vriendelijke groet, Hillie van Meeteren, Mickelhorst 22, Ruinerwold

Wij vinden dat Detoxformule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!