Klacht Detoxformule.nl: Niet besteld en niet ontvangen moet toch betalen

# 196434
KarinF

Ik kreeg tot mijn verbazing een aanmaning van Segoria voor een bestelling bij Detox formule. Ik heb ooit op deze site gekeken maar nooit wat besteld. Zij hebben echter volgens Segoria een getekende ontvangstbevestiging van de heer en ik ben een vrouw en dat is ook niet mijn handtekening. Ik woon alleen dus niemand kan mijn pakketje hebben aangenomen. Ze blijven aanmaningen sturen terwijl ik niets besteld en ontvangen heb. Ik heb nu nogmaals geprobeerd mijn incasso traject stop te zetten maar wil daarvoor niet betalen omdat ik dan zeker mijn geld niet terug krijg. Heb daarnaast ook Detox formule weer gemaild met de vraag dit alles op te lossen maar die geven keer op keer aan dat ik dan het pakketje niet had moeten accepteren en als ik het nu terugstuur ik mijn geld terug krijg. Maar dat gaat niet als je geen pakketje hebt ontvangen.

Ik wil graag dat deze spookbestelling eruit gaat en ik niets hoef te betalen voor wat ik niet gehad heb.

Wij vinden dat Detoxformule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Detoxformule.nl?