Klacht Detoxformule.nl: Niet betalen

Shasha

Ik heb bij jullie 2 x een detox formule besteld en we hadden de betichten gelezen dat jullie heel slecht zijn in service en alles dus nadat we de pakketjes hebben ontvangen hebben we ze gelijk terug gestuurd het mocht niet per pakket service maar het moest via de brievenbus het pakketje daarin tegen is ook zo klein dat je zo belazerd word door jullie. Nu hebben wij dinsdag opnieuw het pakketje in de bus gekregen want het is niet bij jullie aangekomen maar ondertussen worden er wel klarna facturen gestuurd. Ik zal dit pakketje nog 1 x terugsturen en de betaling word net gedaan.

Betaling laten vervallen want jullie brengen mensen in problemen bij het leven en de 1r dagen gratis proberen is ook een leugen geen gratis producten ook niet verkopen want word er heel boos van hoe jullie met klanten omgaan. Graag de betaling stop zetten.

Wij vinden dat Detoxformule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Detoxformule.nl?