Klacht Detoxformule.nl: ongewenste bestelling

# 193419
imran

Mijn vader heeft een ongewenste product van detox formule besteld.

Hij kwam op de website van: http://nieuwsjournaal.net/actie/11-uhty/# daarin staat een artikel van een reporter die bijna 16 kilo is afgevallen. Boven de artikel staan de namen van de Telegraaf, SBS, Algemeen Dagblad. Onder stond dat er nog 1 product beschikbaar was, dus me vader wilde er een kijkje naar nemen. Hij had de gegevens van mijn moeder ingevuld, op het laatst zag hij dat hij een bedrag moest betalen. Zo had hij de bestelling niet voltooid. Vandaag(2-11-2016) hebben we met het GLS het pakket ontvangen. Mijn moeder had het pakket ondertekend, omdat ik ook op haar naam een pakket had besteld. Wanneer we de pakket hadden geopend zagen we een grijze pakket, dus die hadden we geopend om te kunnen kijken of daar de bestelling van mij in zat, maar er zaten pillen in. Zo kwamen we er achter dat me vader het had 'besteld'. Ik heb gelijk alles weer ingepakt en het pakket per direct weer terug verzonden.

Ik wil dat ze geen geld van de rekening van me vader afhalen, omdat hij de bestelling niet had voltooid en er plots wel een pakket bij ons is aangekomen. Ik wil van die contract af.

Ook zou ik graag willen dat ze de artikel van internet afhalen, omdat ze ook gebruik maken van de bekende nieuws websites zoals de Telegraaf, AD, SBS6 en nieuws.nl niet zomaar als het niet werkelijk iets met jou product te maken heeft.

Wij vinden dat Detoxformule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Detoxformule.nl?