Klacht Detoxformule.nl: ongewenste bestelling

Klachtnummer
# 192744
Gebruiker
Arie Spaans sr.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 23okt jl online pakket (vermageringspillen) besteld bij Detoxformule.nl
op24okt. jl factuur van incassobureau (Billink.nl) ontvangen, terwijl ik nog niets had ontvangen, waarover ik dit bureau een mail heb gestuurd, dat dit niet acceptabel was.
op 25okt jl heb ik gemaild naar Detoxformule.nl dat ik mijn order wilde annuleren en gevraagd mij een bevestiging op deze mail te sturen, want ik was de komende maand niet aanwezig op mijn huis adres, echter tot op heden geen reactie gekregen.
op 25 okt. s,avonds mijn mail gecheckt en ik had van dit bedrijf toch een mail ontvangen, dat de zending die dag was overgedragen aan GLS.pakketdienst en dat deze op 26 okt. zou worden aangeboden.
Aangezien ik dus niet thuis was, kon ik dus ook niets in ontvangst nemen.

Heden alsnog een nieuwe mail gestuurd, waarom ik geen bevestiging heb gehad over mijn annulering en dat bij geen reactie Klachtenkompas zou inschakelen.

De oplossing

Dat zij het product terug komen halen, als het toch bezorgd is, want ik ben niet thuis dus waarschijnlijk is het in de brievenbus gedaan, of contact met mij opnemen hoe ik het product kosteloos kan terugzenden, als ik weer thuis ben (waarschijnlijk na 7 nov. a.s.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Detoxformule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Detoxformule.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen