Klacht Detoxformule.nl: Opgelicht door DetoxActief

Louisehtp

Een aantal weken geleden heb ik een GRATIS proefpakket besteld van DetoxActief via een facebookadvertentie. Tenminste, dit dacht ik. Ik kreeg namelijk een e-mail in mijn mailbox met daarin een rekening van €59,95. Deze e-mail heb ik niet direct geopend, aangezien ik op vakantie was. Ik schrok dan ook enorm toen ik hem las en heb direct contact opgenomen met de klantenservice van DetoxActief. Ik heb hierbij e-mail contact gehad met Frans Jacobs van de klantenservice. Welk argument ik ook aandroeg, niks was goed genoeg. Conclusie: ik moest betalen. Ik heb het pakket vervolgens (ongeopend!!) terug gestuurd met de boodschap dat ik het bedrag niet ga betalen. Nu heb ik een bevestiging gehad dat het pakket is ontvangen, maar nu beweerd de heer Jacobs dat het pakket geopend is. Ik voel mij opgelicht en sta met mijn rug tegen de muur.
Het bedrag van €59,95 niet betalen aan het bedrijf Billink. Welke de financiën beheert van DetoxActief.

Wij vinden dat Detoxformule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!