Klacht Detoxformule.nl: Opgelicht door detoxactief

Belletje006

Op 2 juni op fb iets ingevuld van detoxactief wilde de prijs weten. Werd gelijk factuur aangemaakt kon niet eens prijs zien. Op 5 juni kreeg ik factuur per mail van Billink iov Detoxactief. Gelijk alles geannuleerd. Volgens detoxactief was het al verzonden maar dit was leugen nr. 1 want kreeg het pas veel later binnen. Aangegeven dat ik hier niet mee akkoord was en nergens voor ga betalen, pakketje weer op post gedaan gelijk zelfde dag van ontvangst, met retour afzender erop. Nu beweren ze dat het niet op tijd retour gestuurd is binnen 14 dgn. 2e leugen. Ze sturen aanmaningen nu zelfs brief van incassoburo terwijl ik mij aan alle voorwaarden heb gehouden en zelfs ook geen producten meer heb. Vind dit echt belachelijk, zijn er meer mensen die ook al brief van incassoburo hebben gehad terwijl ze alles retour gestuurd hebben, en wat hebben jullie verder ermee gedaan.
Incassoburo CIB aan de lijn gehad nav aanmaning. Moesten bezwaar maken, dit hebben we gedaan, alle mail erbij gedaan, helpt dus niets krijg vandaag weer aanmaning, met als reden Detoxactief zegt dat te laat retour gestuurd is, geloof dus niet dat CIB mijn doorgestuurde mails gelezen heeft. Weer gebeld naar CIB waren zeer onvriendelijk nu willen dus ook geld zien voor pakketje dat niet meer in mijn bezit is. Heb ze geadviseerd om alle klachten eens te gaan bekijken over Detoxactief, maar zullen ze net zo min doen als naar bewijzen kijken die klanten aanvragen. Wat hebben anderen hiertegen gedaan, om niet voor iets te betalen dat en op tijd retour gestuurd is en niet meer in bezit is.

Creditnota en nooit meer iets vernemen van Detoxactief en hun leugens en niet van Billink en niet van CIB.

Wij vinden dat Detoxformule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!