Klacht Detoxoriginal.nl: Belachelijk ik ga maar voor 1 doosje betalen

A.A.M. Mecklenfeld

Ik heb 1 doosje pillen besteld ik kreeg er 5 4 doosjes gelijk terug gestuurd moest ik ook nog even 6 euro 95 voor betalen via DHL KREEG IK VIA DE MAIL DAT ER NOG VERPAKKING LOS WAS OF NIET COMPLEET NOWEL ZEG HEB MAAR 1 GEHOUDEN OM TE PROBEREN MAAK IK TOCH DIE ANDEREN NIET LOS GELIJK NAAR AANGETEKENDE brief verstuurd dat 8k 't hier niet mee eens was en maar 1 doosje betaal ook naar billink heb ik nog aangelegde brief verstuurd van beide niks gehoord heb dus 5995 overgemaakt aan billink nu moet ik 11995 over maken dat doe ik dus nooit voor iets dat ik niet heb

Antwoord op de aangetekende brief die je hebt verstuurd en geen leugens over open gemaakte doosjes dit is gemeen SCHANDALIG

Detoxoriginal.nl
    Goedemiddag mevrouw Mecklenfeld,

U heeft gebruik gemaakt van onze actie: 5 potjes Detox voor de prijs van 3. Wij hebben dan ook conform uw bestelling 5 potjes aan u opgestuurd.
    Wij hebben inderdaad 4 potjes (dicht) van u ontvangen. Het is echter niet mogelijk om een aanbieding gedeeltelijk terug te sturen. Hier hebben wij u reeds per email over geïnformeerd.
    U kan het 5e potje nog terug sturen als die nog dicht is en dan crediteren wij de factuur en betalen wij de reeds betaalde 59,95 aan u terug of u kunt de 4 potjes die u teruggestuurd heeft weer van ons krijgen.
    Wilt u ons mailen wat uw voorkeur heeft?

A.A.M. Mecklenfeld
Dat ik 5 doosjes hadden besteld voor de prijs van 3 dit is dus niet waar ga toch geen 5 doosjes bestellen om te proberen in de mail van september stond dat de de doosjes die ik hadden terug gestuurd geopend waren en nu zeggen ze dit nu kan ik 't doosje wat ik gebruist heb terug sturen ongeopend dat kan dus niet want ik heb ze 2 weken gebruikt en krijg dan mijn geld terug wat ik voor dit ene doosje heb betaald of ze sturen me de 4 doosjes weer terug en moet dan nog honderdnegentien euro betalen waar slaat dit nu weer op ik ga dat niet doen

Ook een klacht indienen over Detoxoriginal.nl?