Klacht Detoxoriginal.nl: ik wordt opgelicht

Klachtnummer
# 358174
Gebruiker
koolmees
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik had een bestelling gedaan maar die is nooit bij ons aangekomen ik heb al 4x per email gereageerd en laten weten dat het paktje niet is aangekomen maar ik krijg nog steeds per email dat ik het bedrag en de extra kosten moet betalen dat bedrag is 139 85 maar ik ga niet betalen voor iets wat niet bezorgd is.

De oplossing

Kunnen jullie per email laten weten dat ik niets betaal wat ik nooit ontvangen heb

1 reactie

  1. Auteur
    Detoxoriginal.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag mevrouw Hoogerwaard,
    Wij hebben uw bestelling van 14 februari aangetekend opgestuurd met DHL en deze is op zaterdag 17 februari bij u thuis bezorgd. Wij mailen u apart de track&trace link van DHL zodat u dit kan zien.
    Verder zie ik dat u nooit contact met ons heeft opgenomen maar gelijk een 'klacht' plaatst. Wilt u ons mailen als er vragen of zaken zijn? Ons mailadres is klantenservice@detoxoriginal.nl

Ook een klacht indienen over Detoxoriginal.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen