Klacht Detoxoriginal.nl: Niks bestrlt maar wel moeten betalen

Nadinebrigitte1977

Ik krijg een rekening voor detox troep die ik niet bestelt heb bij een bedrijf wat ik niet ken maar wel incasso bureau
Ik ga geen 160 euro betalen voor iets wat ik niet bestelt heb
Ik vind dat het incasso bureau eerst moet uitzoeken of de facturen die hun in behandeling nemen wel bestaan
Want ze hebben 1 factuur netjes gesloten van dezelfde detox firma troep maar openen doodleuk een nieuw dossier voor dezelfde rekening
Ik bestel geen detox pillen zakjes of watever. Dacht dat het opgelost was toen vorig dossier gesloten was ookvia telefoon van die firma gesproken en het zou opgelost zijn
Waarom dan met nieuw dossier nummer het opnieuw proberen???
Mensen noteer wat je bestelt wanneer en bij wie want dit zijn fake facturen die ze blijven sturen

Dat het dossier wederom wordt gesloten en ik geen valse facturen meer ga ontvangen

Detoxoriginal.nl
    Goedemiddag mevrouw Trijzelaar,

U heeft op 12 maart 2018 een bestelling bij ons geplaatst. Deze bestelling is op 14 maart 2018 bij u thuis bezorgd. U heeft zelf getekend voor ontvangst, zie https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/volg-je-pakket?tc=JVGL06031330130300574625&pc=2401DH&lc=nl-NL

Vreemd dat u nooit contact met ons heeft opgenomen maar 11 maanden later aangeeft niets besteld te hebben. Wilt u ons mailen als u nog vragen heeft? U kan ons bereiken op klantenservice@detoxoriginal.nl

Nadinebrigitte1977
Een mail met dat er besteld is en afgeleverd is en dat het raar is dat ik nu pas reageer op een rekening Ja gek he heb niks ontvangen omdat ik niks besteld heb. Dus ook niks getekent Oooh en leuke link niet te openen ook nog eens P s ze krijgen hier per afgeleverd pakket betaald hoor en ik weet dat ze vaak zelf een krabbel zetten en doen slsof het afgeleverd is Ik heb niks besteld niks ontvangen en hoef ook geen detox troep Ik wens als oplossing dat deze factuur vernietigt wordt en ik dus niet 161 euro hoef te betalen voor iets wat ik never nooit ga bestellen of bestelt heb Ik hoop dat u niet meer mensen lastig valt met deze valse facturen want echt wordt hier boos om hoor U komt na 11 maanden met een valse factuur aanzetten en verwacht dat er klakkeloos betaald wordt Nou niet dus ik heb niks besteld en ga dat zeker ook niet doen voor detox producten. Verwijder deze rekening en ik wens zwart op wit dat het nu eens afgesloten wordt

Ook een klacht indienen over Detoxoriginal.nl?