Klacht Deurengigant.nl: Onbetrouwbaar en geen respons

Klachtnummer
# 481443
Gebruiker
AAY006
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 07 Juli 2020 sloot ik met u een overeenkomst voor het leveren van een deur en bijbehoren. Op uw website adverteert u levertijden van 5 tot 15 dagen.
Helaas bent u de afspraken die ik met u heb gemaakt niet nagekomen. Ik heb de volgende klachten:
1. De geadverteerde levertijd blijkt ver van de realiteit te zijn daar U hebt aangegeven de deur in week 35 zal worden geleverd
2. In week 35 is de deur ook niet afgeleverd
3. U geeft aan dat door Corona de levertijden oplopen, maar tegelijkertijd beweert u dat de order voor het produceren van de deur al bij de leverancier is geplaatst
4. Bij navraag blijkt dat de bestelling alsnog is geannuleerd
5. Op 05 september heeft U beloofd om het door mij betaalde bedrag binnen 10 werkdagen terug te storten
6. U heeft dat nog steeds niet gedaan

De oplossing

Wil dat het bedrijf haar belofte nakomt en mijn geld terug stort voor een bestelling die ZIJ hebben geanuleerd

1 reactie

  1. Auteur
    AAY006
    Datum
    Dit is ongehoord. Pure diefstal en er rest niks anders dan dit juridisch aan te pakken

Ook een klacht indienen over Deurengigant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen