Klacht Deurkrukwinkel: Artikelen besteld en niet geleverd gekregen.

Klachtnummer
# 278799
Gebruiker
P zoetemeijer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In september artikelen besteld en betaald. Tot op heden nog niets mogen ontvangen.
Bedrijf reageert niet op mijn mails en is telefonisch niet bereikbaar.
Heb op internet het bedrijf gecheckt en deze eigenaar blijkt een oplichter te zijn.
Indien er geen actie wordt ondernomen ben ik genoodzaakt om aangifte te doen!

De oplossing

Dat ik mijn bestelde artikelen alsnog ontvang.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Deurkrukwinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Deurkrukwinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen