Klacht Deurwaarderskantoor Groenewegen: Groenewegen en partners wilt niet samen werken met mijn tandartspraktijker om de onterechte kosten te beeindigen

KOJAK

Hebt al een lange tijd een conflict met mijn tandartspraktijk, het gaat namelijk om behandelingen dat ik niet bent ondergegaan en alsnog bedreigend moet betalen van Groenewegen en partners. Ondanks dat GROENEWEGEN EN PARTNERS op de hoogte zijn van mijn situatie wordt er volgens mijn tandartsp. geen samenwerking betreden door GROENEWEGEN. De factuur is vastgesteld door mijn tandartspraktijk en overgedragen naar DFA SERVICE, DFA geeft opdracht aan GROENEWEGEN. Hebt circa 1.400 euro betaald en moet nog ongeveer 1.500 euro betalen, de ontrechte kosten zijn zo hoog dat ik niet eens de precieze bedrag ervan weet.

Mijn gewenste oplossing is zeer duidelijk, wil de onterechte betalingen terug!!

Wij vinden dat Deurwaarderskantoor Groenewegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

KOJAK
    GROENEWEGEN EN PARTNERS HELAAS HEEL SLECHT MET DE ORGANISATIE, ZWAKKE COMUNICATIE, ONBELEEFD MEDEWERKER(S) DOSSIER/REKENINGEN VAN MIJN TWEELINGZUS MOETEN BETALEN.

KOJAK

Ook een klacht indienen over Deurwaarderskantoor Groenewegen?