Klacht Deurwaarderskantoor Groenewegen: toch bankbeslag .

mario

hier een klacht over de beslaglegging op mijn bankrekening.j.l 26 mei . groenewegen en partners . deze deurwaarder heeft beslag gelegd op mijn beider bankrekeningen dit vanwege een openstaand bedrag bij postbank uit 2012. het werd voorheen afgelost met een bedrag van 100 euro per maand. daar ik een uitstekende baan in loondienst had. echter heb ik groenewegen een aangetekende brief gestuurd al in maart 2015 dat het bedrijf failliet is gegaan en er sinds december 2014 geen loon meer wordt uitbetaald bij gesloten in aangetekende brief had ik copie brief curator en uwv toegevoegd daar men voorschotten krijgt voor eerste levensonderhoud als voorloop op een eventuele faillisement uitkering mocht de uitkering van start gaan wil ik graag verder gaan met de betalingsregeling schreef ik niets meer gehoord tot er dinsdag beslag is gelegd op 330 euro dat gereserveerd was voor de electra maatschappij. Ik vind het zeer spijtig dat het zo is gelopen

zou het in ieder geval op prijs stellen als er wat vlotter gereageerd wordt op mails aangetekende brieven e.d (kosten aangetekende brief 7,95) en tevens vind ik dat ze met de info in mij brief hadden kunnen inzien dat er en deel van de gelden op de bankrekening vrij moesten waren van beslag.

Wij vinden dat Deurwaarderskantoor Groenewegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Deurwaarderskantoor Groenewegen?