Klacht Deurwaarderskantoor Groenewegen: weigeren om een beslag vrijevoet te berekenen

concetta fiorello

ik heb een brief van groenwegen datt ik 50 euro in de maand moet aflossen.
ik heb een minininkomen van 760,23 om dat daar al een beslaglegging is gedaan door de zorginstituut. ik heb en ven op de seit van kamer voor gerechtsdeurwaarde gekeken en ja ze zijn verplicht om deze berekening door tevoeren. en overweeg nu ook stappen tenemen tegen groenewegen om een klacht intedienen bij(kbvg) kamer voor gerechtsdeurwaarden en hoop dat ze berispworden en een geld boete van 4537,80 krijgen . ze weten de regels hun maken geen regels niet . Er is een van kantoor bij mij geweest om een brief aftegeven en die had erover dat minimaal 25,00 afgelast moet worden en ik had tegen die meneer gezegt dat ze de beslagvrijevoet moest. en die man zei dat ik gelijk had en dat het berekend moest worden en die naar mevr. A .Dimmendaal de gegevens moetsturen. en deze mevrouw lapt de regels aan de laar om 50,euro per maan te laten betalen met een minim loon. als ik een baan had dan nog

dat mevrouw A. Dimmendaal nog maals een afbetalingsregeling uitrekend en dit maal met beslagvrijevoet ander ben ik genootzaakt om de klacht door te zetten naar de kamer voor gerchtsdeurwaarde in amsterdam en het adres is postbus 84500 postcode 1080 BN AMSTERDAM en jullie resceren een boeten van 4537,80 euro ik denk niet je baas daar blij me is

Wij vinden dat Deurwaarderskantoor Groenewegen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Deurwaarderskantoor Groenewegen?