Klacht Deutsche bank: Rekening is 3 maanden na verzoek nog steeds niet opgeheven

Klachtnummer
# 21759
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

5 november 2012 heb ik schriftelijk mijn zakelijke rekening opgezegd. Op 15 februari 2013, na ruim 3 maanden, heeft DB nog steeds geen actie genomen. DB reageert niet op mijn gemelde klacht met een harde toezegging over termijn. Ik ben het zat. Intussen wordt wel elke maand kosten en rente in rekening gebracht. Ik heb al wel de bevestiging dat dit zal worden vergoed. Nu termijn van een week gesteld. Daarna ga ik naar Kifid.

De oplossing

Binnen een week de opheffing van mijn bankrekening. Vergoeding van onnodig gemaakte kosten en rente.
Excuses hoeft niet meer. Ik wil actie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Deutsche bank hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Deutsche bank?