Klacht Deverfschuur.nl: levering ondeugdelijk en beschadigd product

Janherfs

via Marktplaats bij firma Verfschuur.nl / Handelsonderneming Hilgen in Stadskanaal een Brabantia brievenbus, type B110 besteld. De brievenbus werd door het vervoersbedrijf TransMission afgeleverd. Bij het openen van de doos bleek de brievenbus ernstig beschadigd. De doos bleek eveneens beschadigd te zijn. Deze beschadiging was echter bij het afleveren aan de huisdeur niet waargenomen. De klacht werd telefonisch en op verzoek van Dhr. ****** per mail met foto's gemeld. De reactie was, dat de firma Verfschuur niet voor de schade aansprakelijk was omdat voor ontvangst was getekend. De firma verwees hiervoor naar avc-voorwaarden. De avc-voorwaarden geven hier echter niks over aan. De firma onttrekt zich volledig aan zijn verantwoordelijkheid de klacht naar behoren op te lossen.

1) geld terug
of
2) levering van een onbeschadigde, nieuwe brievenbus

Wij vinden dat Deverfschuur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Deverfschuur.nl?