Wij vinden dat Deverfschuur.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Deverfschuur.nl: levering ondeugdelijk en beschadigd product
Details
Klacht
via Marktplaats bij firma Verfschuur.nl / Handelsonderneming Hilgen in Stadskanaal een Brabantia brievenbus, type B110 besteld. De brievenbus werd door het vervoersbedrijf TransMission afgeleverd. Bij het openen van de doos bleek de brievenbus ernstig beschadigd. De doos bleek eveneens beschadigd te zijn. Deze beschadiging was echter bij het afleveren aan de huisdeur niet waargenomen. De klacht werd telefonisch en op verzoek van Dhr. ****** per mail met foto's gemeld. De reactie was, dat de firma Verfschuur niet voor de schade aansprakelijk was omdat voor ontvangst was getekend. De firma verwees hiervoor naar avc-voorwaarden. De avc-voorwaarden geven hier echter niks over aan. De firma onttrekt zich volledig aan zijn verantwoordelijkheid de klacht naar behoren op te lossen.Gewenste oplossing
1) geld terugof
2) levering van een onbeschadigde, nieuwe brievenbus
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.