Klacht DeVerfwebshop.nl: Reageren niet op berichten en/of vragen over retourzending

mj_adam

Ik wil een pakket retourneren en mijn geld terug, omdat ik de verkeerde kleur heb besteld. Dit heb ik binnen 1 uur na het plaatsen van de bestelling ontdekt en gemeld. Er is echter op geen enkele manier contact te krijgen met dit bedrijf. De telefoon wordt niet opgenomen, emails en Facebook-berichten niet beantwoord en ook aangemaakte tickets op hun website worden niet behandeld. De enige keer dat ik (na 2 weken proberen) een reactie heb ontvangen is na het plaatsen van een slechte recensie op Facebook. Toen kreeg ik de instructie het pakket terug te sturen naar België, terwijl ik besteld heb bij de Nederlandse webshop en mijn bestelling ook vanuit Nederland heb ontvangen. Terugsturen naar België kost bijna 36 euro, terwijl het naar Nederland 15 euro kost. Op de vraag of ik het naar het Nederlandse postadres mag retourneren krijg ik geen enkele reactie.

Ik wil mijn pakket terug sturen naar het adres in Nederland, en/of de kosten voor retourzending gecompenseerd krijgen, en het aankoopbedrag retour ontvangen. Daarnaast moeten ze echt hun klantenservice verbeteren en reageren op berichten van klanten.

Wij vinden dat DeVerfwebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over DeVerfwebshop.nl?