Klacht DeVico: Produkt devicoshop niet geleverd eigenaar Joyce van Iersel

Klachtnummer
# 39716
Gebruiker
kiki
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 25-9-2013 een volkswagen kindertent besteld en betaald via deze website en tot op heden nog niks ontvangen. Ik heb wel tussendoor telefonisch contact gehad, en de mondelinge belofte gekregen dat het produkt binnen een week geleverd zou worden met een cadeautje ivm het ongemak. Hierna is het produkt niet geleverd tevens wordt de telefoon niet meer opgenomen, is de website uit de lucht en wordt de mail ook niet behandeld.
Devico staat bij de kvk onder de naam ww schellekens stoffeerderij en klusbedrijf geregisteerd KVK nummer 50357549, vestigingsnummer 000020808437 .
Ik heb ondertussen ook een brief geschreven aan dit bedrijf die gevestigd is op de Clara Wichmannstraat 178, 5612 RR in Eindhoven. Hier heb ik nog geen reactie op gekregen.

De oplossing

Ik wil graag het bedrag van 55,90 dat ik 25-9-2013 overgemaakt heb terug ontvangen op mijn bankrekening.

1 reactie

  1. Auteur
    DeVico
    Datum
    Geachte Kristel,
    Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.
    Uw klacht is in behandeling en doorgezet naar een behandelaar.
    Een van onze medewerkers zal op korte termijn contact met u opnemen over uw klacht,en deze tot uw tevredenheid oplossen.
    Met vriendelijke Groet,
    DeVico

Ook een klacht indienen over DeVico?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen