Opgelost door DeWitgoedTopper.nl: Bedrijf wil pas gekochte machine met defecten niet retour nemen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 549675
Gebruiker
Tom
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik had een vaatwasser besteld. Deze had verschillende defecten en men heeft deze dan komen omruoilen voor een ander exemplaar dat ik mocht kiezen op hun webshop.
Het 2e exemplaar had ook problemen: o.a. bij eerste aansluiting en starten spoot het water uit gaatjes halverwege de afvoerslang.
Toen heb ik gevraagd om het product te retourneren, aangezien '14 dagen gratis retour' mogelijk is.
Op hun website wijst de link naar het retourformulier naar een onbestaande pagina.
Na 4x per mail gevraagd te hebben om retour (men wil steeds omruilen of repareren) moest ik mijn 'klacht' naar een ander mailadres sturen en sindsdien niets meer gehoord.
Ik twijfel nu welke stap ik nu best onderneem om mijn geld terug te krijgen en de machine retour.
Dank bij voorbaat voor hulp of tips.

Gewenste oplossing

Ik wil de machine teruggeven en mijn geld terug.
Geboden oplossing
Na nog eens zelf telefonisch contact opgenomen te hebben, heeft men ingestemd om het product retour te nemen, en de transportkosten te delen 50-50. Via Klachtenkompas heb ik echter geen beweging gezien in mijn klacht.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DeWitgoedTopper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen