Klacht DeWitgoedTopper.nl: Geen vervoerskosten, maar een goed werkende wasmachine is vereist !

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 396592
Gebruiker
simonica
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Tweedehands wasmachine laat water in machine staan. Was komt er kletsnat uit.
Vanaf het begin klacht gemeld, maar ze willen geen monteur sturen. Alleen een omruil.
Daar ben ik mee akkoord gegaan, maar de bezorger wou machine niet naar lift brengen, omdat er een klein trapje is.
Nu eist Welhof 20 euro vervoerskosten, omdat bezorger nieuwe machine niet afgeleverd heeft.
Ik ben bereid nu tilkosten te betalen, maar Welhof blijft 20 euro extra eisen.

De oplossing

Dat Welhof een nieuwe omruil brengt zonder vervoerskosten te rekenen met een goed werkende tweedehands wasmachine.

4 reacties

  1. Auteur
    simonica
    Datum
    Een tweedehands wasmachine moet ook goed functioneren.
    Vanaf het begin komt mijn was er kletsnat uit.
    De Witgoedtopper / Welhof weigert een monteur te sturen en voor een omruil vragen ze extra kosten.
    Ik heb burenhulp ingeschakeld omdat het pluizenfilter ook vast zit en niet geopend kan worden.
    Ik heb recht op een goed werkende wasmachine !
  2. Auteur
    simonica
    Datum
    Een tweedehands wasmachine moet ook goed functioneren.
    Vanaf het begin komt mijn was er kletsnat uit.
    De Witgoedtopper / Welhof weigert een monteur te sturen en voor een omruil vragen ze extra kosten.
    Ik heb burenhulp ingeschakeld omdat het pluizenfilter ook vast zit en niet geopend kan worden.
    Ik heb recht op een goed werkende wasmachine !
  3. Auteur
    simonica
    Datum
    Welhof / Witrgoedtopper reageert niet, omdat hun wasmachines niet deugen en deze firma geen service verleent !
  4. Auteur
    DeWitgoedTopper.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Simonica,

    Dank voor uw klacht. Wij hebben hier diverse malen uitgebreid op gereageerd. Er wordt geen vervoerskosten in rekening gebracht voor de omruil, maar wel voor de tweede poging. De bezorgdienst is al eerder tevergeefs geweest. Wij hebben de kosten van de omruil op de eerste bezorgpoging wel voor ons genomen, maar de tweede poging is niet in verhouding. U kunt reageren op de e-mail/voorstel, zodat we het in orde kunnen maken.

    Met vriendelijke groet,

    Simon Bakker

    De Witgoed Topper

Uiteindelijke oplossing

Auteur
simonica
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er heeft geen eerste of tweede omruil plaatsgevonden, dus hoed ik ook geen vervoerskosten te betalen. De wasmachine heeft vanaf het begin niet goed gefunctioneerd. De was komt er kletsnat uit !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DeWitgoedTopper.nl?