Klacht DeWitgoedTopper.nl: Ik voel mij opgelicht, gemaakte schade aan interieur wordt niet vergoed

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 585701
Gebruiker
marleen514
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ze heten Welhof (welhof.com) Ik heb binnen 1 jaar 4 wasmachine omruilingen gehad. Alle wasmachines hadden technische problemen die al bestonden voordat ik het ontving, dit is geen toeval meer maar een bevestiging van hun zeer slechte tweedehands producten die eigenlijk rijp zijn voor sloop. Van enige zorgvuldigheid ook geen enkel sprake wanneer bij een klant een 4e omruiling is afgesproken, dat het zo vaak mis gaat schijnt zeker normaal te zijn bij dit bedrijf. Van klantgerichtheid werken hebben ze ook nooit van gehoord. Ze sturen bij de zoveelste omruiling gerust een onbekwame en asociale bezorger op je af die mijn vloer heeft vernield! Vervolgens kan hij niks herinneren van de gemaakte schade a 300 euro en neemt Welhof geen enkele verantwoordelijkheid. Ik ben nog niet eerder zo opgelicht door een winkel zoals deze.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn schadevergoeding en dat ze stoppen met liegen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DeWitgoedTopper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen