Klacht DeWitgoedTopper.nl: laten klant betalen voor retour en omruil defecte apparatuur

Tweekapottevaatwassers

vaatwasser gekocht bij witgoedtopper.nl
na een paar weken al kapot. vervolgens goed geholpen, mochten de vaatwasser omruilen, beide waren ze goed geinspecteerd volgens witgoedtopper.nl . de eerste vaatwasser had nog wat kleine rommel in het filter, kon over het hoofd gezien zijn. na drie weken ging het warmte element kapot. gemaild, we mochten hem omruilen, meerprijs van de andere vaatwasser was 6 euro, hebben we netjes gepind aan de deur.
de tweede vaatwasser kwam binnen, wederom niet gecontroleerd, WEER resten in het filter, deze keer complete erwten en een stuk vlees.
NA TWEE DAGEN WAS DEZE VAATWASSER OOK KAPOT.

gebeld, ze gaven me de handelingen om het defect er uit te krijgen.
handelingen verricht, geen resultaat, nog steeds foutmelding.

Ook deze kon ik omruilen, maar alle vaatwassers waren duurder.

BOVENDIEN VROEGEN ZE DEZE KEER DE HELFT VAN DE TRANSPORTKOSTEN DEZE BEDROEGEN 20 EURO !
dit kunnen wij niet betalen vanwege bewindvoering, dus zitten wij nu met de gebakken peren , een gezin met 4 kinderen kan gewoon niet zonder goede vaatwasser.

Witgoedtopper.nl is dus gespecialiseerd in het verkopen van kapotte machines schijnbaar, zie overal slechte recensies.

Dit bedrijf hoort mijn vaatwasser te repareren en een fatsoenlijke vaatwasser af te leveren,
daar heb ik tenslotte voor betaald.
ZONDER TRANSPORTKOSTEN !

mails niet beantwoorden zijn ze ook heel sterk in.

Door: ronny holthuijsen25-10-2019

ik wil een vaatwasser die wel deugdelijk is, zonder extra kosten.

Ook een klacht indienen over DeWitgoedTopper.nl?