Klacht DeWitgoedTopper.nl: Na meerdere pogingen en verschillende drogers geen goed werkende, geld terug vereist.

bartj

Een condensdroger aangeschaft met 6 maanden garantie. Helaas na 1 maand een defect waardoor deze niet te gebruiken was. Een omruil gedaan waarbij ze aangegeven hadden om deze extra goed te inspecteren. Vanaf het eerste moment vertoonde deze lekkage. Vervolgens 30 mails over en weer over extra transportkosten die ik zou moeten betalen en drogers die niet meer aanwezig waren.
Nu wil ik mijn geld terug omdat ik geen vertrouwen meer in het product hebt of in de organisatie. In mijn beleving staat volgens de wet dat je het binnen redelijker wijs zonder overlast moet oplossen, en als dat niet lukt zoals hier het geval is, de koop ontbonden kan worden.

Graag op een normale manier communicatie met elkaar. Graag mijn geld terug.

bartj
    Tot op heden nog niks mogen ontvangen.
    DeWitgoedTopper.nl
    Beste B. Klarenbeek,

Dank voor uw klacht. Wij vinden het uiteraard erg vervelend dat uw apparaat een defect vertoonde. Wij hebben dat apparaat voor u omgeruild. Wij kunnen helaas niet voorkomen dat er iets misgaat tijdens transport, waardoor er lekkages kunnen ontstaan, maar wij proberen dat altijd weer correct op te lossen. U hint echter alleen op een herroeping en een herroeping is helaas niet mogelijk, omdat de de herroepingstermijn met een maand is verstreken. Wij helpen u graag verder met een omruil. U kunt reageren op de vele voorstellen die wij u hebben gedaan.

Simon Bakker

De Witgoed Topper

Ook een klacht indienen over DeWitgoedTopper.nl?