Klacht DeWitgoedTopper.nl: Nemen 0,0 verantwoordelijkheid voor de rotzooi die ze verkopen.

Amerikaanse Koelkast

Koelkast gekocht. Deze gaat kapot na 1 jaar en 9 maanden. Ik meld dit bij dewitgoedtopper. Als reactie sturen ze een email met tips, om dit zelf op te lossen. Keurig alle tips opgevolgd, maar zonder resultaat. Aangegeven dat ze de koelkast moeten repareren of vervangen. Krijg ik deze reactie terug:

"Beste, U vergist zich daarin. De wettelijke termijn is korter. Wij hebben een jaar garantie opgegeven met dat apparaat. Daar heeft u akkoord voor gegeven. Wij zijn niet gehouden u hiermee verder te helpen, maar hebben dat wel gedaan. In plaats van te reageren op onze tips (die effectief helpen bij uitgerekend die foutmelding), probeert u overal op het internet uw gal uit te spuwen, waarmee u zelf de wet overtreedt (smaad en laster). Dat werkt tegendraads. Ik stel voor dat u netjes op de tips reageert, anders zien wij uw juridische vervolgstappen wel tegemoet en kunt u in conclaaf met onze juridische afdeling. Met vriendelijke groet, Simon Bakker De Witgoed Topper"

Dit is dus de service die je krijgt bij dewitgoedtopper.

Hun best doen om klanten te helpen, waarvan het product kapot gaat.

DeWitgoedTopper.nl
    Beste S. Molenwijk,

U heeft tot op heden niet op onze e-mail met de tips gereageerd, terwijl wij ervan overtuigd zijn dat wij u daarmee verder konden helpen. Ook had u makkelijk kunnen vaststellen dat wij nooit een zaak niet hebben opgelost. Dat was ook geen reactie op een e-mail of een verzoek? Maar op één van uw buitensporige reviews. U gaat helaas niet in op oplossingen die de klantenservice aandraagt (u gaat uberhaupt niet in op de klantenservice) maar probeert via reviews en opmerkingen (onnodige zwartmakerij) op het internet een oplossing af te dwingen. Dat zal helaas niet tot een goede oplossing resulteren. Ik verzoek u nogmaals en slechts te reageren op de e-mail van de klantenservice.

Simon Bakker
    DeWitgoedTopper.nl
    Beste S. Molenwijk,

Simon Bakker

Amerikaanse Koelkast
We hebben alle instructies in de email volledig opgevolgd, zelfs tot 2x toe, maar dit heeft het probleem niet verholpen. Dit heb ik ook aangegeven in de inmiddels 3 brieven die ik jullie heb gestuurd, waarop ik van jullie tot op heden geen enkele reactie heb gekregen. En dan durven jullie nog aan te geven dat mijn reacties buitensporig zijn. Nou dit is nog te mild. Er zijn er heel veel klanten van jullie die nog veel bozere reacties op internet hebben geplaatst. Misschien moeten jullie ook eens met die mensen contact opnemen om hun klacht op te lossen.

Ook een klacht indienen over DeWitgoedTopper.nl?