Klacht DeWitgoedTopper.nl: ondeugdelijk koelkast

Roos36

ik dien bij deze een klacht in aan jullie bedrijf ik ben nu al vanaf november ongeveer bezig met een Amerikaanse koelkast van jullie vanwege een mankement aanvankelijk dacht ik dat ik iets verkeerds had gedaan dus veel mail verkeer met jullie gehad en op 10 januari sorry je hebt geen garantie meer dus wij kunnen niks doen . ik kreeg een nummer van Daewoo ik heb een andere monteur laten komen die vast stelde dat het verwarming element stuk is en dat ik hier totaal niks aan kan doen reparatie effe 500 euro , ik vind dit niet oke en dat is zacht uitgedrukt . ik heb jullie gemaild en gebeld dan word je ook nog in de wacht gezet en er word gewoon niet opgenomen ook niet na 20 min in de wacht ??? .
dan krijg ik de vraag redelijk te zijn geloof dat mijn frustratie op zijn plek is
Ja ik heb een koelkast voor 659 top , ja ik wist een jaar garantie top , een b keus vanwege dat hij deukjes bevatte en je hem zo niet voor 1200 kan verkopen meer . dan krijg ik had u hem voor 1200 moeten aanschraffen sorry even de helft meer voor een jaar langer garantie wat is dat van de zotte ?
het gaat hier om een ondeugdelijk apparaat mss buiten jullie weten om prima kan gebeuren maar dan is het aan jullie dit op een nette manier op te lossen zonder extra kosten want wettelijk heb ik recht op een deugdelijk apparaat ook voor dat geld .

vervanging van het apparaat en 2 jaar garantie als hun ervan uit gaan dat hij goed is durven ze dit te geven

DeWitgoedTopper.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over DeWitgoedTopper.nl?