Klacht DeWitgoedTopper.nl: Ondeugdelijk product

Jacquelinevan der horst de jong

Nieuw wasdroogcombinatie gekocht. Een hi sense jeetje wat maakt dat ding een enorm kabaal na een telefoontje te hebben gedaan de adviezen opgevolgd maar helaas de machine blijft veel lawaai maken. Weer gebeld we hadden een nieuwe uitgezocht (ook nog moeten bijbetalen) ook een was droog combinatie. Tijdens het drogen gaat de machine enorm roken en stinken (verbranding) de machine en kleding is gloeiend heet en stinkt de kamer staat vol rook. De timer op de machine deugt ook niet de machine draait wel 2x zo lang. Ik ben niet tevreden met het product ik kan me niet voorstellen dat het een nieuwe machine is want hij blijft enorm stinken helaas.

Een andere machine leveren die niet stinkt

DeWitgoedTopper.nl
    Beste J. van Horst de Jong,

Wij hebben helaas geen bestelling geregistreerd staan op dat adres. Het is goed mogelijk dat u de verkeerde webshop aanschrijft. Wij adviseren u de bestelbevestiging na te lopen. Heeft u per abuis de verkeerde adres vermeld staan, dan kunt u ons natuurlijk nogmaals contacteren met het juiste adres en/of bestelnummer. U kunt dat doen via klantenservice@welhof.com en wij helpen u dan graag verder.

Simon Bakker

De Witgoed Topper

Ook een klacht indienen over DeWitgoedTopper.nl?