Klacht DeWitgoedTopper.nl: Ondeugdelijke producten

MSY

Wij hebben een gasfornuis gekocht bij Welhof, deze is binnen 6 maanden stuk gegaan (gesmolten gaspit), het heeft ons 3 maanden gekost om het gasfornuis te kunnen laten ophalen. Daarna hebben wij een vervangend product gekregen (waarvoor wij hebben bij betaald), deze ging binnen een periode van 3 maanden stuk en kon net als de eerste aankoop "niet gerepareerd worden" waarna wij 3 tot 4 maanden zonder hebben gezeten. vervolgens krijgen wij weer een vervangend product waar rondom schade zit (krassen, deuken, vlekken die niet te verwijderen zijn) en heeft de bezorger onze vloer beschadigd. Nu proberen wij ons geld terug te krijgen omdat wij dit zat zijn maar Welhof weigert dit.

Graag willen wij ons geld terug. wij hebben 3x een slecht/defect product gekregen en 3 maal extra geld betaald om een nieuw/vervangend product te krijgen wat vervolgens ook weer defect is.

DeWitgoedTopper.nl
    Beste meneer/ mevrouw Shehata Mohammed,

Vervelend dat de garantieprocedure niet naar wens verliep! U geeft aan dat het bij uw eerste exemplaar 3 maanden heeft geduurd voordat het fornuis is opgehaald. In de correspondentie tussen u en onze klantenservice lees ik terug dat onze klantenservice binnen enkele dagen heeft voorgesteld het fornuis om te ruilen. U reageerde na een maand wat er precies moest gebeuren. Onze klantenservice heeft het nogmaals toegelicht dat u zelf een fornuis mag uitkiezen. Daarop gaf u aan geen geschikte fornuis te kunnen vinden waardoor onze klantenservice zelf een soortgelijk fornuis heeft gereserveerd. Daar ging u niet mee akkoord omdat u nu een elektrische oven wenste in plaats van een gasoven. Er is u toegelicht dat de vervanging met betrekking tot garantieprocedure in hield dat u een soortgelijk apparaat ontvangt die overeenkomt met het exemplaar dat u heeft besteld. Omdat u niet akkoord ging met de vervanging, hebben wij voorgesteld het fornuis te repareren. Ook daar ging u niet mee akkoord en wilde alsnog liever een andere keuze opgeven. U heeft de meerprijs betaald voor het vervangend product aangezien u heeft gekozen voor een duurder model met andere functies/specificaties. Een soortgelijk product binnen de prijsklasse was namelijk al gereserveerd voor u en u wenste deze niet te kiezen. Zoals u ziet, heeft onze klantenservice het uiterste gedaan om u binnen uw wensen verder te helpen.
    U heeft geen melding gemaakt van een defect van uw nieuwe fornuis. U gaf aan dat deze niet naar wens was, vanwege wat krasjes. Het product dat u heeft gekozen betreft een product met een kleine schade. Het fornuis is ook voor 40 procent afgeprijsd. Ook in geval dat u niet tevreden bent, helpen wij uit service oogpunt graag verder zoals per e-mail is toegelicht. Ook nu zijn er verschillende opties voorgesteld en wij vernemen graag hoe wij u hiermee verder kunnen helpen.

Team Welhof

Ook een klacht indienen over DeWitgoedTopper.nl?