Opgelost door DeWitgoedTopper.nl: Slechte klachtbehandeling

content Opgelost
Pinda81

Heb 23 okt een 2e hands condensdroger ontvangen die het helaas na 3x gebruiken niet meer deed. Na e-mail contact overeen gekomen een omruil te doen, helaas was er geen andere keuze dan dezelfde waarde waardoor ik ook een meerwaarde moest betalen en tevens ook transportkosten. Zodra is bewezen door heb dat het een technisch mankement betreft zou ik het terug krijgen. Heb daarvan niks meer gehoord. Maar Nu is de omruil ook kapot. Gisteren 8 november opnieuw gemaild. Vanochtend 9 november gebeld toen kreeg ik te horen dat men de datum van het eerst geleverde product aanhoudt en dat daarom wij nu 16 dagen verder zijn en recht op herroeping niet geldt. Aangezien dit een ander apparaat is wat na 9 dagen het niet meer doet ben ik het niet eens met de herroepingsdatum, ik wel tenslotte het nieuwe apparaat herroepen en niet het oude die inmiddels al teruggenomen is. Ik heb na aanleiding van dit issue ook een e-mail achter gelaten waarbij ik aan heb gegeven geen omruil meer te willen, maar graag geld terug wil. En tevens als er geen oplossing komt dat ik dan andere stappen moet ondernemen waarvan dit stap 1 is. Een klacht via klachtenkompas. Stap 2 wordt de geschillencommissie.

Oplossing: omruil apparaat ophalen, transport kosten van €20 wil ik wel betalen

En vervolgens wil ik €199 retour gestort krijgen. Oude apparaat was €175 , omruil was €199.

DeWitgoedTopper.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Pinda81
Geld retour €180. Dat is excl transportkosten voor het ophalen van de droger

Ook een klacht indienen over DeWitgoedTopper.nl?