Klacht DeWitgoedTopper.nl: Slechte service, ondeugdelijke producten

# 420235
EHO

Ik heb in februari 2018 een (nieuwe) wasmachine/ droog combi gekocht via de site. Ik heb extra betaald voor het tillen van de wasmachine, het aan te laten sluiten en apart nog voor de aansluiting aan een trekschakelaar. Bij aankomst hebben de mannen een verlengkabel van mij gevraagd, mijn verlengkabel doorgeknipt om hem vervolgens aan de schakelaar aan te sluiten. Ik had een verleng kabel met 3 stopcontacten in de badkamer... levensgevaarlijk. Ik heb toen een contrastekker moeten aanschaffen om vervolgens de wasmachine op een veilige manier aan te laten sluiten. Ik heb voor niks geld betaald voor de aansluiting, zelf extra kosten moeten maken, een elektricien in huis moeten halen om alles op een veilige manier te kunnen aansluiten. Ik heb hierover toenertijd een klacht ingediend waar niks mee is gedaan.

Nu na 1,5 jaar is de wasmachine al kapot en wilt het bedrijf niks voor mij betekenen, want de garantie is al verlopen. Hoe kan een “nieuw” product binnen 2 jaar kapot gaan?!

Dit is de eerste en laatste keer dan ik iets aanschaf via dit bedrijf. Ik betaal nog liever het dubbele voor ene duurder, deugdelijk product en perfecte service van de media markt, dan dat ik nogmaals bij dit bedrijf iets aanschaf.

Ik ben al klaar met het bedrijf. Ik wil dat mijn klacht openbaar wordt zodat iedereen ziet met wat voor een bedrijf en producten ze te maken hebben.

EHO
    Ik heb een monteur laten komen, zie zegt dat de wasmachine minimaal 7 jaar oud is. Terwijl ik hem “nieuw” gekocht heb. Zo staat het ook op het factuur. Ik ben gewoon zwaar opgelicht

Ook een klacht indienen over DeWitgoedTopper.nl?