Klacht DFA Services b.v.: aanmaning via deurwaarder

Astrid

afgelopen dagen kreeg ik een bezoek aan huis van medewerker dhr. Draaisma over een factuur van DFA Services B.V .
Dit bevreemde mij omdat er al betalingen waren verricht aan DFA Services B.V en er nog een bedrag van € 50.00 openstaat welke 16-04-2014 betaald zal worden.
Ik zal hieronder in het kort vermelden hoe het contact verlopen is.
Na de herinnering had ik een E-mail verzonden via de website van DFA Services B.V dat de factuur in 3 termijnen betaald zou worden.
Deze was wat later dan in de brief vermeld omdat ik niet thuis was anderhalve week i.v.m. werk.
Na enkele dagen belde ik om aan te geven dat ik nog geen reactie had ontvangen waarop door DFA Services B.V aangegeven werd dat er geen mail was ontvangen en dat een regeling treffen niet mogelijk was.
2 dagen na dit gesprek kwam er opeens een antwoord op mijn mail van mijn niet verzonden mail???
Hierin stond dat er geen regeling te treffen was.

Er is al een regeling dus geen extra kosten betalen.

DFA Services b.v.
    Op het verzoek in februari 2014 om de openstaande factuur van november 2013 in vier termijnen te betalen, is afwijzend gereageerd.
    Daarna heeft DFA het voorstel gedaan om in drie termijnen te betalen en per omgaande te reageren. Geen reactie ontvangen.
    De debiteur heeft daarna wel betalingen gedaan. Bij 1 van deze betalingen is door DFA een fout gemaakt bij de verwerking. Dit is inmiddels hersteld. Het teveel betaalde bedrag aan incassokosten wordt terugbetaald door DFA. Het dossier bij de deurwaarder is gesloten.
    Onze excuses voor de gemaakte fout.
    Astrid
    Ook dit verhaal klopt wederom niet.Ik ben vandaag zo wie zo naar de rechtbank geweest en wacht de uitslag af.
    -Jullie reageerde op een mail die in 1e instantie niet verzonden was, om een regeling te treffen, maar na 3 werkdagen ertussen geven jullie aan dat het te lang heeft geduurt en het niet meer mogelijk was.
    -Jullie doen onrechtmatig mijn overgemaakte geld naar een andere debiteur overmaken.
    -Geven door aan Yards dat wij niet reageren en niet betalen (waren wel delen overgemaakt
    Astrid
    -Geven aan Yards door dat wij niet reageren op brieven. (staat in de dagvaarding)
    -Geven verkeerde bedragen in de dagvaarding.
    -Verkeerde factuurnummers.
    - Ga maar door ga maar door, jullie zijn een onmenselijk bedrijf en raad bij deze ook iedereen aan als er iets niet klopt gewoon naar de rechtzaak te gaan, het is te gemakkelijk om alleen maar aan te geven dat er geen bericht is geweest ect ect.
    Astrid
    Vreemd is ook dat nadat ik vanmorgen bij de rechtzaak ben geweest jullie het heertje spelen op deze site door aan te geven dat IK NOG STEEDS LIEG, en dat ik ineens de incassokosten terug krijg.
    Hoe kan het dossier nu gesloten zijn als de rechtbank hiervan niets weet en ik zelf vanmorgen ben geweest en alle bewijzen heb aangetoond,Jullie nemen niet eens de moeite om de rechtzaak die jullie mij aanspannen niet eens bijwonen en Yard ook niet.
    Sterker nog de rechter had niet eens de bewijzen.
    Astrid
    Beide bedrijven zijn een brok van ellende wat betreft het op makkelijke manier mensen tegen de muur aan te zetten, want er zullen weinig de moeite of tijd nemen om naar de rechtbank te gaan.
    Zonde zo worden Yards en DFA alleen maar rijker en rijker.
    Als ik alle klachten zo lees is het mischien wel een optie om alle klachten bij elkaar te nemen en de media op te zoeken.
    Ik ben ervan overtuigd dat Yards en DFA op deze manier tonnen verdienen op een zeer oneerlijke manier.
    DFA Services b.v.
    DFA Services factureert op basis van gegevens die door de zorgaanbieder aangeleverd worden. Deze klacht gaat over vorderingen van begin 2011. Indien debiteur eerder de moeite had genomen om, zoals ook door DFA Services geadviseerd, contact op te nemen met de zorgaanbieder, had het niet zover hoeven te komen en waren de kosten niet zover opgelopen.
    Astrid
    Gaan we weer met DFA de jokkebrokken.
    Een factuur uit 2011???????????? in jullie vorige reaktie zetten jullie 2013, daar ging het ook om maar het gaat om alle manieren van jullie werking.
    Tevens ben ik ervan overtuigd dat jullie bakken met geld verdienen door mensen die NIET naar een rechtzaak gaan omdat zij hiervan terugdeinsen, want op de dag dat IK WEL ben geweestschrijft Yard dat jullie het intrekken, jaja lekker op tijd.
    Tevens kloppen al jullie verhalen niet, lees eens de .......
    Astrid
    Lees eens de klachten, over afhandeling.
    Dat ik een rekening moest betalen klopt als een paal boven water.
    * ik zou geen mail verzonden hebben over de fatuur in 3 temijnen te betalen en moestgelijk betaald worden.
    * een week later krijg ik een mail OP MIJN NIET VERZONDEN MAIL, dat het wel in termijnen mocht, maar omdat ik 3 werkdagen te laat reageerde kon het opeens niet meer want er zat te veel tijd tussen.
    Jullie reageren zelf een week later?
    (o ja ik mag alles en mijn kanten niets)
    Astrid
    Maar ikzal alle mails en brieven aankomende week hier plaatsen mischien dat jullie het dan begrijpen, ik zal ook zelf een jurist benaderen omdat ik een verlofdag moest opnemen voor de rechtzaak, benzinegeld, parkeergeld en de uren die ik hierin gestoken heb kwijt ben.
    Ikzal de uitspraak ook voor de medelezers plaatsen.
    Astrid
    Ik had tevens de griffier gebeld, of zij bekend waren dat de zaak opeens was ingetrokken op de dag van voorkomen.
    Nee dit was niet bekend, en had met DFA gebeld en met het verzoek of dit bekend gemaakt kon worden en hierna is een fax verzonden.
    Nogmaals jullie doen een vies spel met dreigen en verdienen hier veel geld mee.
    IK zelf noem het oplichting.Ik zalaankomende week alle papieren opzoeken en hier plaatsen lees zelf een terug, nogmaals het gaat mij om de afhandeling,
    Astrid
    Daarmee bedoel ik niet luisteren wat mensen zeggen, geen fouten toegeven in de gehele procedure.
    overdragen aan Yard maar beide schuiven naar elkaar. schiet je ook niets mee op.
    Maar alleen maar dreig brieven en naar de rechter sturen is waar jullie goed in zijn.WAAROM LATEN JULLIE IEMAND EERST BIJ DE RECHTER KOMEN EN DAN EEN BRIEF STUREN DAT HET INGETROKKEN IS???
    Astrid
    WAAROM LATEN JULLIE IEMAND EERST BIJ DE RECHTER KOMEN EN DAN ERNA OP DEZELFDE DAG EEN BRIEF STUREN DAT HET INGETROKKEN IS???JUIST, ALS IEMAND NIET GEWEEST WAS MOET HIJ BETALEN EN DAT IS .... DE WINST

Ook een klacht indienen over DFA Services b.v.?