Klacht DFA Services b.v.: betalingsregeling

Gea

Mijn man heeft een gebit gekregen en wij hebben bij de tandarts gevraagd of er een betalingsregeling mogelijk was.Dat kon.Ik heb toen DFA gebeld maar was alleen mogelijk als ik 125 euro betaalde per maand het bedrag was 562 euro.Ik kan dat niet betalen want dan houden wij eingelijk niks over omdat ik ook andere betalingsregelingen heb.Ik heb voorgesteld om 50 of 75 euro per maand te betalen en met het vakantieloon van de Gem Sociale dienst de rest te betalen maar dit mocht geen baat hebben.DFA hield voet bij stuk.Na herhaaldelijk te hebben gemaild en gebeld.En nu zitten we weer bij een deurwaarder waardoor het gebit van mijn man ipv 562 euro 1100 euro kost.En we hebben een blokkade.De tandarts assistente had nog gebeld over die blokkade maar er wrd gezegd dan had die meneer maar niet zo,n gebit moeten nemen.Ik wil gewoon alleen maar even aangeven hoe iedereen mekaar in de vernieling helpt.Wij kunnen dus nu niet meer naar de tandarts omdat we dat contant moeten betalen.

De gewenste oplossing kan niet meer.Ik zou graag een betalingsregeling willen treffen met DFA voor 50 euro per maand voor het orignele bedrag,maar dat zit er gewoon niet meer in. Dan is er dus geen oplossing meer.Of dan op zijn minst die blokkade eraf zodat ik ook naar de tandarts kan.

DFA Services b.v. is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over DFA Services b.v.?