Klacht DFA Services b.v.: DFA Services weigert om voor een openstaande vordering om een betalingsregeling te treffen

Klachtnummer
# 56455
Gebruiker
Ernst
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bij een 2-tal openstaande vorderingen heb ik DFA Services gevraagd om een betalingsregeling te treffen of om het termijn wanneer een en ander betaald dient te worden met een paar weken te verlengen.
In mijn gesprek met DFA Services stond de betrokken medewerkster mij op een (onvriendelijke) neerbuigende manier te woord. Ging niet mee mijn voorstel maar dreigende met een deurwaarder en gerechtelijke stappen.
Mijn probleem wordt niet opgelost doch dreigt te escaleren omdat DFA Services weigert om mee te werken.
Ik ben zeer teleurgesteld.

De oplossing

Ik wens met DFA Services een schappelijke betalingsregeling te treffen voor de 2 openstaande vorderingen.

4 reacties

  1. Auteur
    DFA Services b.v.
    Datum
    Debiteur heeft facturen in januari 2014 ontvangen. Heeft in april gereageerd naar aanleiding van diverse herinneringen en aanmaningen. Heeft gevraagd om een betalingsregeling voor alle openstaande posten. Dit verzoek is afgewezen, omdat debiteur te laat is geweest met aanvraag. DFA Services heeft inmiddels een deel van de betalingen ontvangen. Wij geven debiteur alsnog de kans om aan DFA te betalen. Indien debiteur voor eind april de rest van de vordering betaald, zullen wij de vordering niet uit handen geven.
  2. Auteur
    Ernst
    Datum
    Allereerst bedankt voor de reactie.
    Een vordering is inmiddels voldaan. De 2e wordt zoals ik telefonisch heb doorgeven, voor het eind van deze maand ( de 25ste )overgemaakt.Groet,R. L.
  3. Auteur
    DFA Services b.v.
    Datum
    Wij hebben de laatste betaling, zoals ook afgesproken door de debiteur, met valutadatum 25-4-2014 ontvangen. Het dossier is voor DFA Services gesloten. Er zijn geen openstaande posten meer voor deze debiteur.
  4. Auteur
    Ernst
    Datum
    is afgehandeld

Ook een klacht indienen over DFA Services b.v.?