Klacht DFA Services b.v.: GEEN BEHANDELINGEN GEHAD MAAR ALSNOG BETALEN

KOJAK

Hebt geen behandelingen gehad maar krijg van verschillende deurwaarders waar DFA SERVICE B.V. opdracht heeft gegeven. Mijn tandartspraktijker zegt tegen mij dat DFA SERVICE B.V. mijn dossier heeft afgesloten terwijl nog steeds door DFA SERVICE B.V. een lopende dossier open staat. DFA SERVICE B.V. heeft opdracht gegeven aan Groenewegen en partners. Ik hebt totaal circa 1.400 euro betaald en moet nog circa 1.500 euro betalen. Dit zijn bedragen dat bedreigend en op uitkering beslag gelegde betalingen. de beslaglegging bedraagd op dit moment 455 euro per maand.

Qua een gewenst oplossing ben ik bang dat DFA SERVICE B.V. niks terug gaat betalen want hebt zoveel keren hierover gebeld en gemaild, op een lelijke manier heeft een medewerkster onbeleefd taal gesproken tegen mij. dat was heel duidelijk en scherp.

DFA Services b.v.
    DFA Services heeft contact gezocht met de zorgverlener. De behandelingen zijn wel gedaan. DFA Services wacht op reactie van de zorgverlener.
    KOJAK
    Als DFA Services contact heeft gelegd met mijn zorgverlener waarom heb ik hierover geen bericht ontvangen.
    De producure is voor mijn kant zeer belangrijk want deze ontwikkeling betreft een fraude.
    Een niet ondergegaan behandeling als wel behandeld behandeling beschouwen is in het feiten fraude.
    KOJAK
    Dossier nummer: 141206637 (DFA SERVICE B.V. / KOCAK O.)
    Behandelaar: Vesting Finance Investing
    Toegewezen hoofdsom: € 1087,21
    Kosten: € 1013,65
    Rente: € 72,11
    Totaal te voldoen: € 2172,97
    Betaald bij ons: € 1310,96
    Betaald bij opdrachtgever: € 250,00
    Totaal voldaan: € 1560,96 -
    Openstaand Saldo: € 612,01Bovengenoemde Services doen hun werk?? schandalige werk wat ze verrichten.... Het kern van stelen heeft zijn naam verwisseld naar werk...
    KOJAK
    WIL GRAAG DAT DFA SERVICE DE FACTUURS WAT IK VAN HUN ZELF HEBT ONTVANGEN DOORSTUREN AAN MIJN TANDARTSPRAKTIJK WANT MIJN TANDARTSPRAKTIJK BEWEERT DAT DE € 1560-, TERECHT IS INPLAATS VAN ONTERECHT. IK STA ACHTER ACHTER MIJN BEWERINGEN!! IK HEBT CONTACT OPGELEGD MET MIJN TANDARTS MAAR ZEI WILLEN HELAAS NIET MEER TERUG BETALEN.
    KOJAK
    Ik hebt voor een niet ondergegaan behandeling € 1560-, betaald!! Mijn tandartspraktijk geeft afgelopen week aan mij via email door dat ze niet zomaar € 1000 euro willen betalen. Voor alle duidelijkheid!!! Mijn tandartspraktijk heeft een grote pijnhoop van gemaakt, mijn tweelingzus gaat naar de tandarts; de factuurs krijg ik. Mijn broertje met dezelfde voor letter en logisch zelfde achternaam gaat onder een behandeling krijg ik de factuurs, WAT MOET IK NOU HIERMEE!!!!!!!
    KOJAK
    IK MAAK GEEN AFSPRAAK VOOR EEN BEHANDELING; KRIJG IK EEN FACTUUR MET DAAROP BESCHREVEN; NIET NAGEKOMEN AFSPRAAK!!! ZOVEEEEEEL FOUTEN ALLEMAAL. MAJAH NATUURLIJK WIJ MOETEN ALTIJD BETALEN!!!!
    DFA Services b.v.
    Uw zorgaanbieder heeft aangeboden het openstaande bedrag te betalen. Wij zijn nog in afwachting van deze betaling en de eindafrekening van de deurwaarder voor uw dossier.
    KOJAK
    Geachte DFA SERVICES B.V. ik hebt facturen ontvangen van jullie dat naar mijn gegevens behoort en hebt vervolgens facturen ontvangen van de derden partijen;Groenewegen en partners,Vesting finance;de verdere facturen behoren tot mijn tweelingzus,facturen met hoge rekeningen.De schuld bedroeg circa € 2170 daarvan heb ik totaal € 1560 moeten betalen en is ook wel betaald.DFA SERVICE HEB IK NOG EXTRA ''NIET NAGEKOMEN AFSPRAAK'' FACTUUR ONTVANGEN DAT OOK NIET TOT MIJN ZAAK BEHOORT.

KOJAK

Ook een klacht indienen over DFA Services b.v.?