Klacht DFA Services b.v.: Geen betalingsregeling mogelijk. Zeer onvriendelijke behandeling telefoon. Zeer star in onvermelde regels handhaven.

Anoesjka

Ik probeerde een betalingsregeling te treffen over 581 euro. Dit was niet mogelijk omdat ik eerder had moeten bellen. Ik lag echter in ziekenhuis en kon dit niet eerder regelen. "Ach, mevrouw , iedereen verteld wel een verhaal" was de reactie . Ik vertelde nergens op de facturen/herinnering iets over een regeling of regels hieromtrent te kunnen vinden. Reactie was dat ze dit ook niet nodig vinden omdat het een service betreft. Dat ik dit dus ook niet kon weten was de reactie" jammer voor U".
Ik stelde zelf nog bedragen voor om snel te kunnen betalen maar op onverbiddelijke toon werd verteld dat niets mogelijk was en dat bij niet snel betalen het incassobureau het overnam wat aanzienlijke kosten met zich mee zal brengen.
Ik vond de toon waarmee dit gesprek plaatsvond zeer onprettig.

Ik wil graag een betalingsregeling over het openstaande bedrag.

DFA Services b.v.
    Debiteur heeft begin maart 2014 de eerste factuur ontvangen. Is daarna nog voor vervolgbehandelingen bij de zorgaanbieder geweest. Heeft tot vandaag niet de moeite genomen om contact met ons op te nemen. Wanneer er binnen twee weken na factuurdatum met DFA Services contact wordt opgenomen kunnen wij een betalingsregeling aangaan. Aangezien mevrouw inmiddels meerdere openstaande facturen heeft, is dit niet meer mogelijk. Mevrouw heeft niet aan de voorwaarde voldaan. Wij hebben aangedrongen op een spoedige betaling om extra kosten te voorkomen.

Ook een klacht indienen over DFA Services b.v.?