Klacht DFA Services b.v.: Incassokosten

Klachtnummer
# 53571
Gebruiker
L. v. Dam
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 6 maart 2014 een factuur van jullie ontvangen. Het bedrag van de behandelingen is 101,51 en hierop komen 35 euro incassokosten.
Ik heb nooit eerder een brief ontvangen van jullie en er is ook geen adreswijziging geweest.
Ik heb jullie al gemaild op het bekende mailadres, maar ik heb nog geen reactie ontvangen.

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    DFA Services b.v.
    Datum
    De oorspronkelijke factuur is op 30-12-2013 aangeboden op een ander adres. Op 3-3-2014 hebben wij een adreswijziging ontvangen. Omdat er voor de oorspronkelijke factuur een betalingsherinnering, aanmaning en laatste aanmaning zijn verstuurd, ontvangt u nu een vervangende factuur met de incassokosten.
  2. Auteur
    L. v. Dam
    Datum
    Ik ben al in juni 2013 verhuisd, en dit wordt automatisch doorgegeven aan mijn verzekering (Interpolis) en daarnaast heb ik dit ook aan mijn tandarts doorgegeven. Ik neem aan dat jullie dat adres doorkrijgen van of de verzekering of van mijn tandarts. Als de laatste niet een adreswijziging heeft doorgegeven van meer ruim 9 maanden geleden dan is dat niet mijn schuld. Ik vind daarom dat er buiten mijn schuld om 35 euro incassokosten worden berekend.
  3. Auteur
    DFA Services b.v.
    Datum
    Uw tandarts is blijkbaar niet op de hoogte geweest van uw huidige adresgegevens. Wij zijn van mening dat de in rekening gebrachte kosten terecht zijn. Indien u het hier niet mee eens bent, vragen wij u om contact op te nemen met uw tandarts.

Ook een klacht indienen over DFA Services b.v.?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen