Klacht DFA Services b.v.: Incassokosten

L. v. Dam

Ik heb op 6 maart 2014 een factuur van jullie ontvangen. Het bedrag van de behandelingen is 101,51 en hierop komen 35 euro incassokosten.
Ik heb nooit eerder een brief ontvangen van jullie en er is ook geen adreswijziging geweest.
Ik heb jullie al gemaild op het bekende mailadres, maar ik heb nog geen reactie ontvangen.

DFA Services b.v.
    De oorspronkelijke factuur is op 30-12-2013 aangeboden op een ander adres. Op 3-3-2014 hebben wij een adreswijziging ontvangen. Omdat er voor de oorspronkelijke factuur een betalingsherinnering, aanmaning en laatste aanmaning zijn verstuurd, ontvangt u nu een vervangende factuur met de incassokosten.
    L. v. Dam
    Ik ben al in juni 2013 verhuisd, en dit wordt automatisch doorgegeven aan mijn verzekering (Interpolis) en daarnaast heb ik dit ook aan mijn tandarts doorgegeven. Ik neem aan dat jullie dat adres doorkrijgen van of de verzekering of van mijn tandarts. Als de laatste niet een adreswijziging heeft doorgegeven van meer ruim 9 maanden geleden dan is dat niet mijn schuld. Ik vind daarom dat er buiten mijn schuld om 35 euro incassokosten worden berekend.
    DFA Services b.v.
    Uw tandarts is blijkbaar niet op de hoogte geweest van uw huidige adresgegevens. Wij zijn van mening dat de in rekening gebrachte kosten terecht zijn. Indien u het hier niet mee eens bent, vragen wij u om contact op te nemen met uw tandarts.

Ook een klacht indienen over DFA Services b.v.?