Klacht DFA Services b.v.: Onoverzichtelijke facturen van dfa

KOJAK

Ik hebt destijds facturen ontavngen van DFA SERVICES en op geen één factuur van DFA SERVICES staat behandelingen wat ik hebt gehad, vervolgens ook heb ik van DFA SERVICES een factuur ontrecht ontvangen; het beschikt over een ''niet nagekomen afspraak'' terwijl ik geen afspraak van had gemaakt, een bewijs daarvan is het debieteurnummer dat erop staat ook niet tot mijn gegevens bijhoort, kortzegegd is door DFA SERVICES B.V. een grote misverstand ontstaan; dure misverstand die mijn situatie ontwikkeling van een huidige schuld van circa 985 euro tot verhoogd heeft met derden partijen, andere deurwaarders; tot een bedrag van ongeveer 2170 euro, waar ik 1560 euro reeds hebt betaald. Helaas kom ik er niet meer uit met mijn tandartspraktijk want de fout komt namelijk van derden vandaan. helaas ontvang ik van groenewegen en partners de rekening waaruit verrichtingen en codes van prijs staan met hoge bedragen dat ik moet betalen; dus tot ver de dure misverstand wordt gestart.

Ik hebt meerdere keren hierover een verzoek gedaan, hebt alleen maar brieven ontvangen van mijn tweelingzus. Hebt stuk of 40 brieven thuis ontvangen die op naam van mijn tweelingzus; laatst ontvang ik een vervolg van een van die brieven en de dure misverstand was laatst 2170 euro.

DFA Services b.v.
    DFA Services factureert op basis van gegevens die door de zorgaanbieder aangeleverd worden. DFA Services kan niet controleren welke persoon behandeld wordt. Dit is informatie die in de praktijk via de patientenkaart beschikbaar is en alleen inzichtelijk is voor de zorgaanbieder.
    Zoals al eerder aangegeven heeft uw zorgaanbieder aangeboden de vordering aan de deurwaarder te betalen. DFA Services is nog in afwachting van deze betaling en de afrekening van de deurwaarder.
    KOJAK
    dat factuur-behandeling van mijn zorgaanbieder vandaan komt, daarop heb ik niks te zeggen Maar het is uit de hand gegaan nadat DFA SERVICES B.V. opdracht aan derden heeft gegeven. behandeling/factuur circa €985 bedraagd; KORTGEZEGD DFA SERVICES B.V. STEL IK AANSPRAKELIJK VANWEGE HOOG OPGEKOMEN SCHULD, DOOR AAN DERDEN PARTIJEN MET VERKEERDE DOSSIERS/NAMEN. resultaat= € 1560 betaald inplaats van huidige bedrag dat bedroeg circa €985... NATUURLIJK KAN IK GEEN BEZWAAR MAKEN AAN DERDEN!

Ook een klacht indienen over DFA Services b.v.?