Opgelost door DFA Services b.v.: onterechte brief deurwaarder

jogijs

Online een betalingsregeling gemaakt met DFA services
Het bedrag zou in 3 maandelijkse termijnen afgeschreven worden, hier ook een bevestiging van gehad. Eerste termijn afgeschreven op 14-08-2013 tweede termijn wordt op 13-09-2013 afgeschreven en de derde 14-10-2013. Nu viel er afgelopen weekend een brief in de bus van de deurwaarder, met de mededeling dat er ondanks de herinnering en aanmaningen wij in gebreke blijven met de vordering, en er wordt gesommeerd om het bedrag en buitengewone incassokosten direct te voldoen om een dagvaarding te voorkomen. Nu is het zo dat er geen herinnering en geen aanmaningen zijn ontvangen door ons. Er is dan ook geen sprake van achterstand in betaling. Vandaag even gebeld met DFA om uitleg te vragen. Er was waarschijnlijk iets fout gegaan. Het zou opgelost worden. Maar we staan wel op de blok, als er nu iets met ons huisdier gebeurt staat het wel genoteerd bij de dierenarts en kunnen we daar problemen mee krijgen. Een zeer kwalijke fout.

dat de fout z.s.m. ongedaan wordt gemaakt. Wij gaan volgende week op vakantie en niet dat er dan weer brieven op de deurmat vallen van een deurwaarderskantoor of een dagvaarding.

DFA Services b.v. is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

jogijs
    Zojuist een mail gehad van DFA met excuses. door een technische storing was het fout gegaan.

Ook een klacht indienen over DFA Services b.v.?