Klacht DFA Services b.v.: Onterechte dagvaarding

Rutger

In September bij tandarts geweest, eigen bijdrage(n) 21 euro. Nooit een factuur ontvangen van tandarts of DFA Services, maar tot mijn grote verbazing wel een dagvaarding (!) van Yards Deurwaarder Services dat er 170 euro + kosten zitting zou moeten worden betaald. Yards deurwaarder een vervelende man die het lef had om tegen een logee door de intercom te vermelden dat ik 'als wanbetaler me maar eens moest gaan gedragen als een man'.

Wat blijkt: De tandarts heeft mijn adreswijziging niet goed doorgevoerd, waardoor de facturen naar een oud adres zijn gestuurd. DFA heeft dit -ondanks dat ze mijn telefoonnummer hadden- niet opgevolgd en vervolgens uit handen gegeven aan Yards, die direct een dagvaarding uitvaardigt. Schandalige gang van zaken.

Ik heb het oorspronkelijke bedrag van 21 nogwat aan Yards overgemaakt en ik ga er vanuit dat de dagvaarding wordt ingetrokken, een excuus wordt gemaakt voor het onbeschofte gedrag van de deurwaarder en dat de administratie van beide partijen vanaf nu op orde is.

DFA Services b.v.
    DFA Services heeft op basis van deze klacht de adresgegevens aangepast in de administratie. DFA Services heeft geen telefoonnummers van patienten in haar administratie. Wij kunnen ook niet alle debiteuren met betalingsachterstanden bellen om te controleren of er misschien een verkeerd adres is gebruikt bij de declaratie van de tandarts. Wij hebben geen post retour ontvangen van PostNl. Wij weten niet wat de opstelling van Yards in deze kwestie zal zijn.
    Rutger
    Als jullie corebusiness het vorderen van geld is, vind ik het bizar dat de handen worden gewassen in onschuld. Is het niet jullie taak om mij een factuur te laten ontvangen voordat er iets naar een incassobureau wordt gestuurd? Aangezien ik nooit post heb ontvangen wil ik dat de zaak wordt teruggehaald bij Yards, en de oorspronkelijke factuur naar mijn adres wordt gestuurd. Ik zal deze dan betalen (net als elke andere factuur die ik krijg).
    DFA Services b.v.
    Wij vragen u om contact op te nemen met de tandartspraktijk indien u van mening bent dat de praktijk verkeerde adresgegevens heeft aangeleverd. Wij kunnen in deze zaak niets voor u betekenen.
    Rutger
    Waar worden jullie in godsnaam voor betaald? Om juiste facturen te sturen naar juiste adressen en vervolgens geld te innen bij de juiste mensen toch? Ik heb nooit een bericht van jullie ontvangen, maar krijg een dagvaarding van Yards namens DFA services. Als jullie betaald worden voor het afhandelen van facturen, REGEL het dan ook. Jullie hebben nu GEEN factuur naar mij verstuurd, WEL een incassobureau op me afgestuurd en ik moet nu de tandarts maar bellen? Hou op met 'kop-in-het-zand' spelen

Ook een klacht indienen over DFA Services b.v.?