Klacht DFA Services b.v.: yards en dfa

Jacqueline Nuijts

Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat een deurwaarder Yards direct overgaat tot dagvaarding zonder enige waarschuwing vooraf. Ik had een betalingsregeling en heb overal geld vandaan moeten lenen om dat te kunnen betalen, meer dan 1400 euro in 5 maanden. Nu bleek een faktuur van 51 euro niet in de betalingsregeling te zitten en die kon er ook niet meer in. DFA is zo bot en ongemanierd, nu heb ik gister een dagvaarding gekregen over 51 euro en 40 euro administratie kosten van dfa. In de dagvaarding staat dat de zorgverlener hier toe opdracht heeft gegeven en hij de tandarts weet van niks.
Ik vind de manier van doen van DFA rond uit schandalig en heb zoals ik dat ook tegen dfa heb gezegt deze maand de openstaande faktuur voldaan! Nu willen ze niet de deurwaarder terug roepen! Dit vind ik vreemd

deurwaarder terug roepen

DFA Services b.v.
    De vordering die is overgedragen naar Yards betreft een factuur die niet was opgenomen in een betalingsregeling. Hierover hebben wij meerdere herinneringen/aanmaningen gestuurd. Wij zullen alle eerder verstuurde post nogmaals toesturen ter controle.
    Uw betaling aan DFA is inmiddels gemeld bij Yards.
    Wij hebben hierover contact gehad via de mail.
    Jacqueline Nuijts
    Dfa stuurde mij alle correspondentie en hebben daarbij een brief gedaan die anders is dan de brief die ik heb ontvangen. Ik laat de zaak gewoon voorkomen want er kloppen een aantal dingen niet. Brieven achteraf erbij doen die nooit verstuurd zijn???
    Ik heb de faktuur en de administratie/incasso kosten( die uberhaupt al te belachelijk voor worden is) betaald.
    DFA Services b.v.
    Indien u de poststukken niet ontvangt op het door u aangegeven adres adviseren wij u om een klacht in te dienen bij PostNl. Wij hebben geen controle op de postbezorging. Wij hebben geen melding gekregen over het gebruik van een foutief adres.

Ook een klacht indienen over DFA Services b.v.?