Klacht DFDS Seaways: 100% annuleringskosten ivm vroegboekkorting

Klachtnummer
# 447377
Gebruiker
Huiskamp-Hendrikse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

3 maanden van te voren moeten wij helaas wegens verdrietige prive-omstandigheden onze reis annuleren. Nu blijkt dat wij 100% moeten betalen omdat wij met vroegboekkorting hebben geboekt. Dit vinden wij een zeer onredelijk hoog bedrag. Zeker gezien het feit dat er tijdens de boeking geen enkele melding is gemaakt dat er gewijzigde annuleringsvoorwaarden waren voor onze boeking, wat je redelijkerwijs wel verwacht! De reactie van DFDS is zeer klantonvriendelijk en kort door de bocht. Er is geen enkele ruimte geboden voor een oplossing.

De oplossing

terugbetaling naar redelijkheid

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat DFDS Seaways hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over DFDS Seaways?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen